Heb jij groene vingers en weet jij mensen in beweging te krijgen?
Dan heb je vast interesse om als Beheerder Groen te komen werken bij Natuurcentrum Arnhem.
Wat doet Natuurcentrum Arnhem?
Natuurcentrum Arnhem streeft naar een levendige groene stad, waar bewoners (jong en oud) een actieve bijdrage willen leveren aan een duurzame toekomst. In een tijd waarin het directe contact met de natuur afneemt, willen we een belangrijke rol vervullen in het verbinden van stadsbewoners met hun natuurlijke leefomgeving. Want als je dicht bij de natuur staat, begrijp je ook hoe belangrijk het is om er goed mee om te gaan. Zo brengen we samen de groene stad tot leven.
Onze beide educatieve publieksboerderijen zijn een belangrijk middel om dit te bereiken.
Plek in de organisatie
Je valt onder het team Beheer. De collega’s in dit team beheren samen Stadsboerderij Presikhaaf, Stadsboerderij de Korenmaat en de Heemtuin. Samen met één andere collega ben jij verantwoordelijk voor het groen op die locaties.
Bij Stadsboerderij de Korenmaat vind je de tuinen: pluktuin, kindertuin, moestuin en overig groen. Ook is er een groot aantal fruitbomen. Je organiseert de groenklussen en werkzaamheden in de tuinen samen met een groot aantal vrijwilligers.
Wat doet een Beheerder Groen?
Wat vragen wij van je?
Herken je jezelf, dan zoeken we jou!
Wat mag je van ons vragen?
Een dynamische, groene werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng.
Een dienstverband van 28 uur per week.
Afhankelijk van opleiding en ervaring vindt inschaling plaats in schaal 7 van de CAO VERMO.
In eerste instantie is er sprake van een tijdelijk dienstverband van een jaar met de mogelijkheid tot verlenging.
Hoe toon je je interesse?
Stuur vóór 15 juni een brief en C.V. naar info@natuurcentrumarnhem.nl, onder vermelding van: Beheerder Groen.
Wil je eerst nog informatie over deze functie of de procedure? Bel dan met Emely Veldman, telefoon 06-40457788
Hoe gaan we verder?
Wanneer je behoort tot de geselecteerde kandidaten, krijg je een uitnodiging voor een gesprek met vertegenwoordigers van Natuurcentrum Arnhem op 18 of 19 juni. Uiteraard laten we je ook weten wanneer je niet wordt uitgenodigd.